Zorgaanbod
Zorgaanbod
Ons aanbod is opgedeeld in zes zorggebieden. Elk gebied focust op een specifieke zorgvraag en bestaat uit één of meerdere afdelingen. Via de brochure 'Wegwijs bij je opname' krijg je alvast wat toelichting over de algemene werking van ons ziekenhuis.
Wil je een hulpverlener van een afdeling bereiken? Neem dan contact op via het algemeen nummer 057 23 91 11.
Jouw rechten en onze ombudsdienst
We zetten ons in om jouw verblijf, behandeling en begeleiding zo vlot mogelijk te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat we verwachtingen niet kunnen inlossen of dat je een vraag, probleem of klacht hebt.
Je kan steeds terecht bij de hoofdverpleegkundige van jouw afdeling. Of je kan ook onze interne en/of externe ombudspersoon contacteren. Zij luisteren naar je, informeren je over jouw rechten en verkennen - samen met jou - de mogelijkheden om tot een oplossing te komen.
De externe ombudspersoon is elke vrijdagnamiddag aanwezig in het ziekenhuis, in de gang van de artsen (13.00 - 17.00 uur).
Er bestaat ook een mogelijkheid om via chat (https://overlegplatformgg.sittool.net/chat) elke weekdag tussen 16.00 en 18.00 uur in gesprek te gaan met een onafhankelijke ombudspersoon. Je kan ook algemene informatie vinden en vragen stellen over je rechten als patiënt via www.oogg.be
Indien verdere opvolging nodig en mits toestemming van de aanmelder, wordt de informatie aan Cindy De Wilde doorgegeven.
Heb je nog vragen?
Bekijk de meest gestelde vragen.